Giełda
Money.pl - Kliknij po więcej
GPW (2018-11-19 18:59)
WIG 55911.21 +0,85%
WIG20 2189.73 +1,12%
mWIG40 3816.3 +0,37%
sWIG80 10796.18 +0,01%
Wspierane przez Money.pl

Najczęściej czytane analizy

Nasi partnerzy

Najczęściej czytane komentarze

Reklama

Kluczowe argumenty nowych wózków serii FX - 2017-08-21

Kluczowe argumenty nowych wózków serii FX STILL Polska wprowadza na rynek nową linię produktów, w skład której wchodzą trzy typy wózków z siedziskiem dla operatora: jeden unoszący oraz dwa podnośnikowe. FXH, FXD i FXV uzupełniają ofertę firmy w zakresie pojazdów średniego i dalekiego transportu, gwarantujących ekstremalnie ergonomiczną pracę.

STILL Polska wprowadza na rynek nową linię produktów, w skład której wchodzą trzy typy wózków z siedziskiem dla operatora: jeden unoszący oraz dwa podnośnikowe. FXH, FXD i FXV uzupełniają ofertę firmy w zakresie pojazdów średniego i dalekiego transportu, gwarantujących ekstremalnie ergonomiczną pracę.

Seria składa się wózka unoszącego FXH 20/25 N, wózka podnośnikowego FXV 14/16 N oraz FXD 20 N – wózka podnośnikowego z podwójnymi widłami. Cechą łączącą wszystkie modele jest miejsce operatora z wygodnym fotelem, regulowanym podnóżkiem i amortyzacją przenoszonych drgań. Każdy z nich jest także dostępny w wariancie z baterią litowo-jonową.

FXH 20/25 N przeznaczony jest do szybkiego i bezpiecznego transportu poziomego towarów o masie do 2 500 kg. Zużycie energii na poziomie 0,5 kWh/h, pojemność baterii do 500 Ah i maksymalna prędkość jazdy wynosząca 12 km/h gwarantują dużą dostępność pojazdu i wysoką wydajność pracy.

FXV 14/16 N to osiągający szybkość 10 km/h wózek wysokiego podnoszenia z miejscem siedzącym dla operatora, o udźwigu do 1600 kg i wysokości podnoszenia 5 316 mm. Sprawdza się w efektywnej obsłudze regałów, jak i w transporcie poziomym. Znajdzie zastosowanie w obsłudze przewozu z linii produkcyjnej do magazynu oraz stref buforowych.

Wózek Still FXV 14/16 N

FXD 20 N - wózek podnośnikowy z podwójnymi widłami – jest dostosowany do transportu ładunków wrażliwych na nacisk. Dzięki prędkości maksymalnej do 10 km/h oraz możliwości jednoczesnego przewozu palet o masie do 1 000 kg na dwóch poziomach, cechuje się ponadprzeciętną wydajnością w magazynach, w których obsługiwane są palety o zróżnicowanej wysokości.

Wszystkie modele wyposażone są w pozwalający zmniejszyć zużycie energii system Blue-Q oraz gwarantujący stabilność na zakrętach układ Curve Speed Control. Obszary, na które projektanci FXH, FXD i FXV położyli szczególny nacisk to wydajność, bezpieczeństwo i ergonomia pracy.

Ewa Czajkowska

Foto: Still