Giełda
Money.pl - Kliknij po więcej
GPW (2018-11-19 18:59)
WIG 55911.21 +0,85%
WIG20 2189.73 +1,12%
mWIG40 3816.3 +0,37%
sWIG80 10796.18 +0,01%
Wspierane przez Money.pl

Najczęściej czytane artykuły

Nasi partnerzy

Najczęściej czytane komentarze

Reklama

Statystyki wejść w oferty portalu log4.pl w 2015 roku - 2016-01-20

2016-01-20 | artykuł darmowy | tagi: analizy tag 2analizy tag 1

Statystyki wejść w oferty portalu log4.pl w 2015 roku O 34% wzrosła liczba kliknięć w publikowane na portalu oferty produktów wyposażenia magazynu, wykorzystywanych w transporcie wewnętrznym i obszarach, gdzie realizowane są procesy składowania i dystrybucji towarów. Przybywa użytkowników zarządzających magazynami, procesami logistycznymi, logistyką wewnętrzną oraz tych, którym publikowane informacje są pomocne w realizacji zadań logistycznych. Rośnie również ilość publikowanych ofert dostawców sprawdzonych rozwiązań, których poszukują użytkownicy portalu.

W minionym 2015 roku zarejestrowaliśmy 277 541 odsłon ofert opublikowanych na portalu, wzrost o 34% w stosunku do 2014 roku, w którym zanotowano 207 339 odsłon oraz ponad trzy razy więcej, niż dwa lata wcześniej (96 283odsłony). Jak widać rośnie zainteresowanie portalem mierzone w liczbach bezwzględnych wejść w publikowane oferty, rosła też w omawianym okresie liczba ofert, których jest obecnie 671, publikowanych w 21 kategoriach produktowych.

Miesięczne wejścia w oferty portalu

Oferty opublikowane na portalu podzielone są na 21 grup produktowych, reprezentujące niema całą paletę produktów i urządzeń wykorzystywanych w gospodarce magazynowej i logistyce. Największa grupa produktową są wózki widłowe, które notują 40% udział wejść w publikowane wszystkie oferty portalu, kolejna grupa produktową są regały magazynowe z 15% udziałem, baterie trakcyjne maja również 15% udział, opony do wózków widłowych zanotowały 8% udział wejść w oferty w 2015 roku. Pozostałe grupy produktowe(17 grup) mają łącznie 12% udziału wejść w publikowane oferty.

Tabela grup produktowych

To pierwsze na rynku dane dotyczące produktów wyposażenia magazynu, z historią zainteresowania poszczególnymi ich rodzajami, które w zestawieniu z danymi firmowymi (każda firma prowadzi własna zbiory danych informacyjnych o sprzedawanych produktach)   pozwala na pełniejszą analizę rynku, wobec braku jakichkolwiek danych zewnętrznych z rynku. Dla analityków rynku gospodarki magazynowej i logistyki są to więc ciekawe jak sądzę informacje, które uzupełnią obraz analizowanego rynku.

Całe opracowanie jest w załączonym pliku PDF

Red.

Foto: Log4.pl 

pobierz ten artykuł w postaci pliku PDF